ERASMUS+

Erasmus+ is het EU-programma op het gebied van onderwijs, opleiding, jeugdzaken en sport.

Voortbouwend op het succes van het programma in de periode 2014-2020, blijft Erasmus+ zich inzetten om meer kansen te bieden aan meer deelnemers en een breder scala van organisaties, waarbij de nadruk wordt gelegd op de kwalitatieve effecten van het programma, om zo bij te dragen tot meer inclusieve, samenhangende, groenere samenlevingen die klaar zijn voor het digitale tijdperk. Op die manier draagt Erasmus+ bij aan de ontwikkeling van de Europese onderwijsruimte.

Na een geslaagd Digiprac-project waarbij onze leerkrachten van 7 Kantooradministratie en Gegevensbeheer samenwerkten met verschillende landen om de virtuele firma verder te perfectioneren, hebben we de sprong gewaagd en zelf een project aangevraagd. Deze aanvraag werd goedgekeurd.

Vanaf schooljaar 2024-2025 bieden wij de leerlingen van 7 Kantooradministratie en Gegevensbeheer de kans om deel te namen aan een buitenlandse stage. Houd zeker onze sociale media en schoolwebsite in de gaten voor meer informatie over dit nieuw avontuur!